Soru
Merhaba kullanıcı adım fatih41555 Pazar günü 1750tl talep yolladım 1 hafta oldu yatmadı dalavereci yapıyorlar bankaya bok atıyorlar bu sitede zaman kaybetmeyin 4senedir burdayım dahada öncede sorunlar olmustu ama bu son
0
6 ay 0 Cevaplar 746 görüntüleme

Soru
Benden paramı alıp bahsi kazandığımı söylediler. Ve daha sonrasında belirli bir ücret ödemem gerektiğini söylediler daha öncesinde bu meblağdan bahsedilmedi daha sonradan ortaya çıktı ve ödememem halinde dosya açılacağını ve 50 bin tl lik tazminat davası açılacağını söyleyerek tehtit ettiler ...
işlemde 0
Anonymous 6 ay 0 Cevaplar 446 görüntüleme

Soru
betturka 28.941 TL olan hesabımı sildi beni heryerden engellediler ama bende usanmadan her yerde onları rezil etmeye devam edicem.bu siteden oynamayın oynatmayın arkadaşlar ben yandım siz yanmayın 
0
freedamage 6 ay 0 Cevaplar 429 görüntüleme

Soru
Lavivabete uye olup 2 2 4 bin yatirim yaptim 3700 lira cekim talebi verdim 2 gun boyunca oyaladilar parayi yatirmadilar site ici mesaj atin dediler attim kimsenin cevap verdigi yok 2 gun sonra cekim talebimi reddedip belge istediler belgeleri yolladim ...
0
Semihsay 6 ay 0 Cevaplar 476 görüntüleme

Soru
3900 tl çekimimi askıya alan adi bi sitedir mail atacaz diyorlar kimlikle selfie istediler dönüş yok en son müşteri hizmetlerindende engellemişler burada oynamayın arkadaşlar paranızı alamazsınız
0
mataoz3559 6 ay 0 Cevaplar 429 görüntüleme

Soru
www.mobilbahis272.com adlı sitede hizmet aldım almaz olaydım site göz göre göre hile yapıyor ve utanmadan adil hizmet veriyoruz diye milleti salak yerine koyuyorlar uzak durun arkadaşlar yarım saatte 2700 lira yatırım bırakın 5000 10000 olması 5 oyuna girdim 2701 lira ...
işlemde 0
Suzan 6 ay 1 Cevap 2547 görüntüleme

Soru
Arzbete 1.000 TL yatırdım, bakiyemi 1600 civarı yaptım, çekim yapmak istedim önce reddettiler daha sonra maile belge istediler, tüm dediklerini yaptım ama üye olmadan önce belge talebimiz yoktur çekimler 10 30 dakika içinde gönderiliyor dediler. 2 gün belgeyi kontrol ediyoruz ...
0
6 ay 0 Cevaplar 175 görüntüleme

Soru
Arzbet para göndermiyor sadece yatırım yapabilirsiniz. Hayır yapmak isteyen girsin arzbete bağışlasın forumlarda reklamlarda görüp siteye girdim ilk işlemde hemen paramızla yattılar, 1000lira yatırıp bonus aldım cevrimsiz, çevrim bitti her şey bitti 10gundur paramı gondereceklerini soyluyorlar
0
6 ay 0 Cevaplar 170 görüntüleme

Soru
Bana görkem bey tarafından bir mail geldi beni tadigini ve bana 50 TL bonus tanımladığını söyleyen bir mail attı. Ben de bunun üzerine siteye üye oldum. 50 TL siteyi denedim. Ama kaybettim. Benim bilgilerimi istediler. Profilimi doldurduktan sonra hesabıma 22.10.2020 ...
0
AKIF CAYMAZ 6 ay 0 Cevaplar 209 görüntüleme

Soru
Trbet 1 hafta inceleme dedi oyaladı sonra çoklu hesap yalanıyla 3361 kirama çöktü bulaşmayın bu siteye benim hesabımı kapattılar 3360 lirayı bile ödememek için bin takla attılar ben tek hesabım var başka hesabımda yok zaten ispatlayin dediğimde dönmediler bile çünkü ...
0
yenkar13 6 ay 0 Cevaplar 170 görüntüleme

Soru
Mrcasino oyun oynamayin arkadaslar hesap incelemeye alindi dendi 24 48 saat arasi sonuclancak dendi yalan 48 saat sonunda panel arizasi dediler sonra hazal hanim aradi gun bitmeden sonuclanacak yalan 1 hafta sonra hesabi kisitladilar inanmayin dolandiricinin onde gidenleri her yerden ...
0
Eraybey11 6 ay 0 Cevaplar 191 görüntüleme

Sorry it's a private question.

Soru
Diabest 91 adli site para odemiyor bonus çevrim şartı diyor bes bucuk milyar para tutturdum parayi vermiyor lar
0
Anonymous 6 ay 0 Cevaplar 161 görüntüleme

Soru
Diabest adlı kurum mu dim arrik ne dim bilmiyorum kardeşim 3500 lira para tutturdum bonus sarti diyor parayi vermiyor diabest nden odeme yapmıyor tutan kuponlara
0
Anonymous 6 ay 0 Cevaplar 179 görüntüleme

Soru
Arkadaşlar lavivabet dolandırıcı küçük paralar kazanırsanız verir ama azıcık 2 bin TL yukarıda olursa kazancınız hemen belge onayı ister paranızı vermez onayda vermez sakın o siteye paranızı vermeyin oturdukları yerden bizim akşama kadar çalışıp kazandığımız parayı alıyorlar ben 8500 TL ...
0
Anonymous 6 ay 0 Cevaplar 157 görüntüleme

Soru
30 tl yükledim oyun oynıyamadım dedilerki 200 tl tamamlayın min 200 tamamladım yine ne parayı çekebildim ne oyun oynıyabildim sonra tekrar 200 tl tek seferde yükleyin öyle çekip oynıyabileceksiniz dediler tek seferde yüne yaptım busefer hesap erişimi kapandı yok ...
0
Selmanzel 6 ay 0 Cevaplar 151 görüntüleme

Sorry it's a private question.